Dag 13

13 november 2014 - Puerto Natales, Chili

Dag allemaal

Vandaag een reisdagje van Argentinie naar Chili.  We werden opgepikt om 7u aan het hotel voor een rit van 3u door de Andes naar de grens met Chili.  Daar moesten we de nodige grensformaliteiten vervullen, en konden we overstappen in onze Chileense taxi. Het was nog ongeveer een uurtje tot aan het hotel in Puerto Natales. Hier zijn we rond de middag ingecheckt, en kregen we voor de rest van de dag een huurauto om de omgeving te verkennen.

Onderweg naar Chili hebben we meerdere malen een condor gezien!!  Echt een grote gier, amaj.

Deze namiddag zijn we eerst een hapje gaan eten in het stadje Puerto Natales en hebben we het stadje wat verkend.  Nadien zijn we met de auto de gravel-wegen (zand) opgegaan en zijn we terecht gekomen bij Mylodon Caves.  Hier zijn we gaan wandelen en hebben we de verschillende grotten bezocht.  Hier zijn ooit skeletten van dinosauriers, sabeltandtijgers en oermensen terug gevonden.  Nu stonk het er vooral naar de pipi van stinkdieren die in de grotten leven.  We hebben er wel geen gezien, spijtig.

Onderweg naar het hotel nog wat genoten van het landschap, en nog een arend van heel dichtbij gezien!!

Nu net uit de douche en zitten we aan tafel te wachten op ons voorgerechtje met zicht op de haven.

Toedeloe
Knufjes
Mama & Papa

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Emmake:
    17 november 2014
    eker dat da de gie zenne kaka nie was die ge rook in die grotten (van de schrik in zn broek gekakt he ;-D)