Dag 4

4 november 2014 - Cafayate, Argentinië

Goedenavond iedereen

Na een prachtige dag laten we nog eens van ons horen.

Vandaag zijn we de hele dag met de auto onderweg geweest richting het Andes-gebergte.  Het was gewoonweg prachtig!!  Veel deed ons denken aan Namibië.  Het ligt dan ook op dezelfde breedtegraad.

Ons vertrek was in Salta met regen, maar op een hoogte van 3457m brak de zon door!! We kregen een staalblauwe hemel.  Gewoonweg magnifiek.

Onderweg hebben we verschillende stops gemaakt om van het landschap te genieten. Onder andere een Cactus-bos, het koloniale dorpje Cachi, Molinos (waar we een lekkere 'jetti' gegeten hebben) en de Quebrada (een rotsformatie die enorm lijkt op pijlen) en nog veel meer. Ook zijn we nog gaan wijnproeven in Cafayate, waar ook ons hotel is voor deze nacht.

Vanavond hebben we gegeten in ons hotel. En als dessert hebben we een 'dômeke' gegeten. Ik had genoeg en vroeg aan de papa of hij 'talloewerwissel' wilde doen en natuurlijk zei hij direkt ja!. LOL

Dit was het zowat denken we.....  Weeral een druk dagje achter de rug.