Dag 16

16 november 2014 - Arica, Chili

Hoi allemaal,

Vandaag is een dagje reizen door Chili, niks speciaals dus.

Veel in de auto en in het vliegtuig zitten, logisch als je weet dat Chili ongeveer 4500 km lang is en we vandaag van beneden helemaal naar boven reizen.  Van het koude en groene zuiden naar het warme en dorre noorden.

We zijn opgepikt met het hotelbusje vanmorgen om 8u aan het hotel voor een trip van 300 km naar Punta Arenas.  De enige fatsoenlijke luchthaven in het zuiden.

Om 14u hadden we daar onze eerste vlucht naar Santiago, de hoofdstad van Chili, met een tussenstop in Puerto Montt.  Na 4u vliegen in Santiago aangekomen.  Daar hadden we om 21u onze vlucht naar Arica, helemaal het noorden van Chili op de grens met Peru.

Dus alles samen 7u vliegen binnen 1 land! Straf hè!

We zijn dus klaar voor ons laatste week in het noorden van Chili met 30 graden!!

Tot morgen met meer weer

Papa en Mama!
Xxx

1. Emmake:
    17 november 2014
    das heel straf 7 uur vliegen in een land !!!
    wij hebbe vandaag julienne en brenoisesoep gemaakt moesten per twee werken iemand van ons klas had bij haar een half potje muskaatnoot in gekapt kapte een beetje hard die heeft 11 glaze water uit mr die van ons was wel heel lekker
  2. Laura:
    17 november 2014
    Dat is lang, ik ben naar de zee gereden van het weekend om te zwemmen! Is maar 2 uurtjes met de auto! Vond ik al lang.
    Vandaag ben ik met Frits en Freddy gaan spelen.
  3. Mama & Papa:
    18 november 2014
    @laura: was koud aan de zee zeker?
    @ emma: das goe, kunde da thuis ook make lol. Bah zoveel muskaatnoot zal wel vree scherp geweest zijn hehe
  4. Laura:
    18 november 2014