Dag 1

1 november 2014 - Buenos Aires, Argentinië

Heyla

Na een lange maar goeie vlucht aangekomen in Buenos Aires.  Voor het eerst een vliegtuigreis met 'lekker' eten!!  Aan de vlieghaven zijn we afgehaald door Helling's Travel, met onze gids Patricia.

Na het inchecken konden we nog snel een ontbijt nuttigen in ons hotel Mine.  Daarna hebben we gewandeld door de straten van Buenos Aires en een koffietje gedronken.

Om 14u is onze gids ons komen ophalen en zijn we de ganse stad doorgereden.  We hebben vele mooie dingen gezien, onder andere:
- kerkhof Recoletta Cemetry waar Eva Perron (Evita) begraven ligt
- via Avenue 9 de julio (9de juli) en het Theatre Colon naar het Presidentieel Paleis
- dan Cathedral Metropolitana bezocht op de Plaza de Mayo waar we nog een wissel van de Wacht van Mausoleum Generaal Martin zagen
- via de San Telmo-wijk naar de kleurrijke La Boca-wijk waar het stadion staat van de Boca Juniors

Straks gaan we nog naar een Tango-Show kijken met eten en drinken erbij.  We zijn heel benieuwd want die dans is hier heel populair!!
Nu gaan we ons een beetje opfrissen en onze dansschoenen aan doen.  Grapje!!

Jullie 'lezen' ons nog :-)